Saturday, January 26, 2013

dah beso, boleh kawen pun saya ni...

Alhamdulillah syukran lillah..
21 01 2012
tarikh yang cantik kalo buat majlis kawen :D
tapi tarikh tu bukan tarikh kawen saya
malah ia tarikh keramat buat kedua ayah dan bonda saya
saya lahir disubuh yang hening (lupa jam berapa..)
kakak dan dua orang abang saya, sungguh excited menanti saya lahir (dorang la cakap..)
sape yang tak seronok kan dapat adik yang comey macam saya...kui2

syukran dear Hamidah


hari berganti bulan, bulan berganti tahun hingga la ke saat ini saya sudah berusia...tetttt...(kek..)

jasa yang tak ternilai dan tak terbalas buat yang sangat dicintai dan dikasihi bonda Hajah Siti Hajar yang bersusah payah mengandung, melahirkan, dan mendidik saya selama ini..juga buat ayahanda yang dihormati Haji Megat Mohd Yusuf yang selalu bersabar dengan kerenah saya yang pelik2 ni :) doa anakanda sentiasa mengiringi ayah bonda..sentiasa...sentiasa dan sentiasa tak pernah putus..

buat teman2 (ramai nak mention) kasih sayang dan kesabaran menerima diri tidak akan saya lupakan...jazakumullah khairan jazak. persahabatan yang terjalin dan kenangan yang terbina takkan dilupakan selamanya...moga kita menjadi teman di dunia dan akhirat..Allahumma ameen..

** bonda dah bising bile nak balik kawen....kueng2...

2 comments: