Tuesday, January 5, 2010

:: Periksa Mode ::

sedar tak sedar aku dah nk hbs fasal awal,minggu ni dah mula periksa akhir..masing2 sibuk ulngkaji,aku pun turut sama tumpang sekaki meja..kadang2 bilik aku jadi tempat perhimpunan pencari ilmu,penuh meja dgn kitab2..Aku tak kisah,sama2 blh kongsi ilmu dan bertukar2 soalan dan pendapat tapi apa yg penting lps belajar wajib kemas semua kitab2 jgn biar kitab terbuka n bersepah2 atas meja,sakit mata tgk biar ilmu mcm tu..Sebelum mengundur diri,izinkan aku berpantun maaf..

badang kuat bertubuh sasa
mencabar dia eloklah berjaga
tersilap kata tersasar bahasa
kesalahan hamba maafkan juga

bulan mengambang bintang berkelipan
pungguk merindu amat merawan
andai menyinggung juga melukakan
kupohon maaf darimu kawan

InshaAllah aku akan mula bertempur utk fasal ini pada 9hb dan berakhir pada 21hb Januari 2010..ud'uli..

"faiza 'azamta fatawakkal 'alallah"

No comments:

Post a Comment