Wednesday, March 21, 2012

:: Doaku Untukmu ::



Lama sudah tak menghapdet ini blog..kadang ide datang tangan pulak malas nak menaip..bila rajin nak menaip ide pulak tak nak datang..'indah' sungguh alam ini kan..

Sama la kita dan sahabat saling doa mendoakan, ingat mengingati..Selalu waktu2 fatrah imtihan ni banyak le dapat mesej2 tasyji', mesej taujihat dari sahabat2 yang kadang 2 3 page (sangat hargai setiap qursh yang ditolak) sangat2 memberi inspirasi dan semangat untuk 'berperang' esok dan hari2 seterusnya.. Berjauhan dari keluarga, sahabat la ibu, bapa dan keluarga kedua kita (ayat syahdu..)

Bila dah habis exam pun, kita masih dapat doa even dapat keputusan yang agak kurang menarik tapi sahabat2 seperjuangan masih memberikan kita semangat. " InshaAllah masih ada peluang, buat yang terbaik untuk next exam analisis kesalahan 1st exam ni" walaupun terasa sedih tapi senyuman tetap dilemparkan tanda terima kasih buat sahabat..

Terima kasih Tuhan atas kurnian yang tidak ternilai ini. Sahabat susah dan senang tidak mudah dicari. Hanya yang benar2 ikhlas dan jujur dapat kekal bersama..


p/s: Sahabat2 madah Qonun, relax2 dulu tengok imtihan thani nanti guane guava..jangan isqot lagi..berjuang hingga ke akhir..study awal n buat grouping lepas ni :)

Selamat bermujahadah buat Midah, Ira, Kaz, Aje, Timah, Kema, Syira, Datin, Adda, Sodiq, Dik Doh, Syair, Fatin, Ecah, Mush2 dan mereka2 yang sewaktu dengannya..


oh agak kekok pabila lama tidak menulis..huew huew

6 comments:

  1. puih puih la..hombuih sket kt doctor bagi markah lebih ;p

    proceed..life must go on ^^,

    ReplyDelete
  2. wooaaaaaahhh ramainya ambk qonun...perkhhh.nasihat kt adik2,jgn ambk qonun ramai2 sgt budak melayu.takat 3,4org xpe lg.nnti doc xjd nk bg mrkh byk2.hahaha

    jgn isqot adik kakok wehhhh...usaha smpai final.insyaAllah boleh^_^

    ReplyDelete
  3. hu3.. syukran2..;)

    umie bagi tasyjie' sikit...:D nak tasyji' dari seniorita..

    ReplyDelete
  4. ambe dop reti nk bg tasyjie2 nie..:P

    ReplyDelete
  5. arju sa'adah: memang ramai ngak kot ambik..result baru ni, syabab tinggi2 blake..sedih rase..huhu

    ada yang nak isqot tu..huhu..kami tengah pujuk..doakan seniorita la usupadora :D

    ReplyDelete